💜🔞SEX🔞💜

وبی پر از عکس های سکسی و کمیک های تحریک کننده فقط به شرط اینکه حمایت بشه

📰اطلاعیه📰

📰اطلاعیه📰

خب این درمورد اینکه کی پست میزارم هستش 

و اینکه بعد از این نظرشنجی پست میزارم 

پس برو ادامه گلم

شرط:پیش از شش کامنت برای نظرشنجی،لایک هم هرچی بود،بود

 

خب همون طور که میدونین مدرسه ها بازه

و این یه دلیل برای والدین هستش که مارو از گوشی دور کنن

و این برای منی که کلاس هفتم هستم بدتره

چون مامانم میگه معدل داری بشین بخون و از این حرفا

و منم گفتم فقط یه روز پست بزارم یا دو روز

که اون روزا میشه

پنج شنبه و جمعه

خب دیگه

و اینکه ممنون که پست قبلی رو حمایت کردین

و من میخواستم جواب بدم 

ولی نمیدونم چرا میگفت بیشتر از پنج کامنت دیگه نمیشه

حالا من نمیدونم

ولی به اونایی که منتظر هستن میگم

من احتمالا پنج شنبه و جمعه پست میزارم

وقتی که تکالیفم تموم شد میگردم دنبال عکس

و اینکه هر پستی که میزارم برای بعدی یه شرطی میزارم

و یه چیزه دیگه

یه نظرشنجی بکنم

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

سوال:رمان منحرفی و سکسی هم بنویسم یا فقط عکس بزارم؟

۱~بنویس و عکس هم بزار

۲~نمیخواد همین عکس خوبه

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

خب اینم از این

و اینکه بگین همش منحرفی و سکسی باشه یا فقط بعضی از پارت هاش

خب دیگه....

به نظرشنجی هم جواب بدین

اها

راستی...

ممکنه که بعضی از روزا هم پست بزارم

البته اگه خودتون خیلی منتظر باشین و بخواین

خب من دیگه از حضورتون مرخص میشم

چون مدرسه صبحی هستم

ولی اصلا خواب به چشمم نمیاد

و اگه مامانم بیدار شه غوغا به پا میکنه

به نظرشنجی جواب بدین

هوای ما رو هم داشته باشین

پس جواب بدین

بای بای عزیزم😘

کلا همه چی بزار منحرفی 🤤🤤🤤
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
باشه
از همه چی منحرفی بزار. ما که کلی حال کردیم 😈😈😈
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
باشه گلم😘🥰
حمایتت میکنیم
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
ممنون عزیزم
هم عکس هم رمان و همه پارت منحرفی😈
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
ای به چشم🫡😘😉
رمان منحرفی هم بنویس و همه ی پارتاش منحرفی باشه😈
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
باشه حتما
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد