💜🔞SEX🔞💜

وبی پر از عکس های سکسی و کمیک های تحریک کننده فقط به شرط اینکه حمایت بشه

پست ثابت

پست ثابت

خب این یه جور معرفی هم هست

برو ادامه💜

اول اینکه اگه خواستین بدونین اسمم النا هست که اگه دوست داشتین میتونید بگین <الی>

من گفتم یه وبلاگ بزنم 

و یه موضوع خوب میخواستم تا نظر بقیه رو جلب کنه

و دیدم که بعضی ها(یا شایدم بیشتریت)منحرف هستن(مثل خودم)

و گفتم که موضوع این وبلاگ این باشه

(عکس و سکس انیمه ای)

خب اینجا من از هرچی پیدا کردم(البته انیمه)میزارم

و یه سری کمیک منحرفی و یا سکسی

و اینکه باید بدونم که خوشتون میاد یا نه

و اینکه برای هر پست یه شرط هست

که این اوایل هیچ شرطی نیست

 ولی کم کم زیاد میشه

اگه حمایت نشد این وبلاگ رو حذف میکنم

و اینکه ممکنه که رمان های منحرفی و سکسی هم بزارم

و دیگه......هیچی

حرفی نیست

بای😜💜🔞

تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
بچه ها من حسابم از دست رفت این وب رو دیگه نمیتونم توش کار کنم و یه وب دیگه همین جوری درست کردم لطفا بیاین اونجا اینم ادرسش https://sex1245.blogix.ir
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
بچه ها من حسابم از دست رفت این وب رو دیگه نمیتونم توش کار کنم و یه وب دیگه همین جوری درست کردم لطفا بیاین اونجا اینم ادرسش https://sex1245.blogix.ir
منتظر عکسای منحرفی و اینا هستیم! 😊😊😊
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
میزارم برات ببین
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
ممنون عزیزم
تصویر پروفایل 💜elnaz💜 سطح تجربه 💜elnaz💜
💜elnaz💜
7 ماه پیش
خیلییییی عالی
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
🥰😍
تصویر پروفایل مری سطح تجربه مری
مری
7 ماه پیش
ادامه بده
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
توی پستی که گذاشتم شرکت کن تا ادامه بدم
چن سالته و کدوم شهری؟
تصویر پروفایل eli💜 سطح تجربه eli💜
eli💜
7 ماه پیش
خب ساری و ۱۳
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد